تصاوير منتخب

۱

آهنگ حکایت ما + دانلود

آهنگ

آهنگ حکایت ما + دانلود

آهنگ بسیار زیبای حکایت ما با صدای علی اکبر قلیچ

متن آهنگ

یه جا برای من تو این حرم هست

مگه تو دنیا از تو بهترم هست

حکایت من و تو از قدیمه

یه دست غیبی پشت زندگیمه

خیلی دلم تنگه خیلی دوست دارم

خیلی تلخه سرنوشتی که نباشی

من نمیرم تو بهشتی که نباشی

ای کاش هوامو داشته باشی

خیلی دلم تنگه خیلی دوست دارم

خیلی تلخه سرنوشتی که نباشی

من نمیرم تو بهشتی که نباشی

ای کاش هوامو داشته باشی

++++++++

رو دنیا چشامو بستم

بگو نوبتم کی میشه

میدونم ره صد ساله

با تو یک شبه طی میشه

اگه عمری باقی باشه

اگه توی سینه داغی باشه

میتونه دوباره رضقم

یه چای عراقی باشه

خیلی دلم تنگه خیلی دوست دارم

خیلی تلخه سرنوشتی که نباشی

من نمیرم تو بهشتی که نباشی

ای کاش هوامو داشته باشی

خیلی دلم تنگه خیلی دوست دارم

خیلی تلخه سرنوشتی که نباشی

من نمیرم تو بهشتی که نباشی

ای کاش هوامو داشته باشی



آهنگ حکایت ما - علی اکبر قلیچ

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی