تصاوير منتخب

۳

آهنگ رفاقت ما (دلم گرفته )- علی اکبر قلیچ + دانلود

نواهای مذهبی آهنگ

آهنگ رفاقت ما (دلم گرفته )- علی اکبر قلیچ + دانلود

متن آهنگ

دلم گرفته
رفاقت ما با هم به روزای بچگیم برمیگرده برا رفیقش همه کاری کرده
همون که مرده مخاطب خاصه من،  من از خودم بی وفاتر ندیدم که دستمو از دست کشیدم دیگه بریدم
دلم گرفته که دیگه بازی دنیا تو رو ازم گرفته
قول و قرارامو ولی یادم نرفته
یه فکری کن واسه کسی که حرم نرفته
دلم گرفته
حسین
حسین
دلم گرفته که دیگه بازی دنیا تو رو ازم گرفته
قول و قرارامو ولی یادم نرفته
یه فکری کن واسه کسی که حرم نرفته
دلم گرفته


دانلود آهنگ



دانلود ویدئو کلیپ






نظرات (۳)

  1. خیلییییییی قشنگ بود عاااااااالی بود محشر بووووووود بیست بوووود ولی من کلیپشو میخواسم ن اهنگشو:/
  2. سلام..خدا حفظش کنه دمش گرم خیلی عالی میخونه و بااحساس اونم برا ارباب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی