تصاوير منتخب

۲

آهنگ شرمندتم 1 + دانلود

نواهای مذهبی

آهنگ شرمندتم 1 + دانلود

آهنگ زیبای شرمندتم 1 با صدای آقای حامد محضرنیا بمناسبت ایام محرم


متن آهنگ + دانلود فایل


شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم

اگه پرچمای مشکیت و ندیدم

اگه هر صدایی جز نوحه شنیدم

شرمندتم اگه من برای تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم

شرمندتم

شرمندتم اگه گاهی وقت ها خود خواه میشم

جز تو با هر کسی تنها میشم

اگه هی اسیر دنیا میشم

شرمندتم اگه من برای.تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم

شرمندتم


دانلود فایل

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی