تصاوير منتخب

۰

آهنگ کشتی پهلو گرفته + دانلود

آهنگ

آهنگ کشتی پهلو گرفته + دانلود

دانلود آهنگ بسیار زیبای کشتی پهلو گرفته با صدای پویا بیاتی در وصف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما

متن آهنگ

♫♫♫♫♫♫

دوباره هوای دل آسمون شبیه هوای چشمای منه

خدا قصه ی کوچ پر غصه تو به بغض شبونه گره میزنه

سراغتو میگیرم از عطر یاس نشونیتو میپرسم از چلچله

می خوام تا که بفرستم ای بی نشون سلامی برات از همین فاصله

سلام ای جواب سلام بهار سلام ای دلیل قرار زمین

دلم تنگه مادر نگاهم کنو یه دنیا غمو توی چشمم ببین

یا فاطمه ، ای با غریبی خو گرفته

یا فاطمه ، ای کشتی پهلو گرفته

یا فاطمه ، ای کشتی پهلو گرفته

♫♫♫♫♫♫

چه رازی تو اسم عزیز تو هست

که همراه با گریه ی بی امون

بمیرم واسه بغض های علی

بمیرم واسه غربتت مهربون

تو چشمای من باز بارون گرفت آخه حسم اینه صدام میکنی

دلم قرصه وقتی دلم میشکنه بازم مادرا رو نگاه میکنی

سلام ای جواب سلام بهار سلام ای دلیل قرار زمین

دلم تنگه مادر نگاهم کنو یه دنیا غمو توی چشمم ببین

یا فاطمه ، ای با غریبی خو گرفته

یا فاطمه ، ای کشتی پهلو گرفته

یا فاطمه ، ای کشتی پهلو گرفته

♫♫♫♫♫♫

 

 

 

 
آهنگ زیبای کشتی پهلو گرفته - پویا بیاتی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی