تصاوير منتخب

۰

آهنگ یه اربعینه +دانلود

نواهای مذهبی آهنگ

آهنگ یه اربعینه +دانلود

دانلود آهنگ زیبای حامد محضرنیا برای اربیعین


متن آهنگ + دانلودفایل


تو چی داری که از اون اولشم واست می مردم

تو چی داری که من از بچگی اسمت و می بردم

تو چی داری که همه دنیا رو حیرون کردی

با نگاه اولت قلبم و مجنون کردی

همه ی دنیا هوادارتن و تو هوای همه دنیا رو داری

به خدا دق می کنم من می میرم

اگه من و تنهام بزاری تو چی داری تو چی داری

یه اربعین کارم شده برای تو گریه زاری

یه اربعین می خوام بیام زیارتت.اگه بزاری

فقط نگو از دل من خبر نداری

یه اربعین با قصه های خواهرت دلم می گیره

یه اربعین با گریه های دخترت گریم می گیره

شرمندتم اگه من برای تو سربارم

اگه بخشیدی من و این بارم

آخه من بد جوری دوست دارم

یه اربعین کارم شده برای تو گریه و زاری

یه اربعین می خوام بیام زیارتت اگه بزاری

فقط نگو از دل من خبر نداری

یه اربعین با قصه های خواهرت دلم می گیره

یه اربعین با گریه های دخترت گریم می گیره






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی