تصاوير منتخب

۰

شهید همت خیلی مَردِ!!!

شهدا و شهادت

شهید همت خیلی مَردِ!!!

حاج آقا ماندگاری تو یکی از منبرهایش به نقل از یه استاد دانشگاه می گفت:یه استاد دانشگاه می گفت خوابیده بودم، خواب شهید همت رو

دیدم، باموتور اومد به من گفت بپر بالا!

نشستم پشت موتورش، همینطور که داشت تو خیابونای تهرون می رفت چشمم به اسم کوچه ها و خیابونا می افتاد، انگار داره بهم آدرس میده!

خلاصه از کوچه خیابونا که گذشتیم در یه خونه رسیدیم، از خواب پریدم؛لباسم و پوشیدم و دنبال اون آدرسی که تو خواب یادم مونده بود رفتم.

جلو در همون خونه رسیدم، نیمه شب بود هرچی در زدم کسی در رو وا نکرد، ناچار از بالای در رفتم تو دیدم یکی از دانشجوهای خومه خودکشی کرده!

پیکرش نیمه جونه، زنگ زدم اورژانس، خلاصه جوان نجات پیدا کرد.

بعد از چند وقت جوان دانشجو به من گفت: موقع خودکشی که آخر خط بودم، عکس شهید همت رو نگاه کردم، بهش گفتم حالا اگه مردی کمکم

کن...


بله! شهید اینه، اینقدر پیش خدا آبرو داره و مُقربِ که حتی بعد اینکه از دنیا رفته، می تونه دست گیری کنه از مردم.

بله شهید همت خیلی مَردِ، شهیدا خیلی مَردَن!

خدایا به حق همشون کمکمون کن











نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی