تصاوير منتخب

۰

کلیپ هوای حرم + دانلود

نواهای مذهبی آهنگ

کلیپ هوای حرم + دانلود

کلیپ زیبای هوای حرم بمناسبت شهادت امام رضا علیه السلام با صدای پویا بیاتی


متن آهنگ + دانلود آهنگ


داره بوی عطرتت بهم میرسه دلم بی قراره برای حرم

چقد گریه دارم دم دیدنت چقد حرف دارن چشای ترم

صدات میزنم تا نگاهم کنی نگاهم کنی تا نمیره دلم

همین که تو صحنت نفس می کشم یه حال عجیبی میگیره دلم

غریبه م که از راه دور اومدم دلم کفتراتو بغل میکنه

با چشمای بارون زده بی قرار یه مشهد هواتو بغل میکنیم

کنارم یکی با تمام دلش نشسته یه گوشه دعا میکنه

یکی اونطرف تر تو حال خودش فقط یا رضا یا رضا می کنه

داره بوی عطرتت بهم میرسه دلم بی قراره برای حرم

چقد گریه دارم دم دیدنت چقد حرف دارن چشای ترم

صدات میزنم تا نگاهم کنی نگاهم کنی تا نمیره دلم

همین که تو صحنت نفس می کشم یه حال عجیبی میگیره دلم

غریبه م که از راه دور اومدم دلم کفتراتو بغل میکنه

با چشمای بارون زده بی قرار یه مشهد هواتو بغل میکنیم

کنارم یکی با تمام دلش نشسته یه گوشه دعا میکنه

یکی اونطرف تر تو حال خودش فقط یا رضا یا رضا می کنه




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تا 1439...

جستجو

بایگانی

پربازديدها

آخرين نظرات

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی